BLOG
Ostatnie newsy i artykuły
-
Zalety i wyzwania w pracy w metodyce Agile – co warto wiedzieć?
.
Agile to buzzword ostatnich lat. „Bądźmy Agile!” – krzyczą prezesi, menedżerowie i startupy z każdej strony. A Ty, być może, zastanawiasz się, czy to tylko modna nazwa, czy realne podejście, które faktycznie pomaga w projektach. Dziś krótko o tym, co zyskasz dzięki pracy w metodykach zwinnych i na jakie pułapki musisz uważać. Dlaczego Agile podbija…
-
Najlepsze szkolenia marketingowe 2025 – gdzie zdobyć certyfikat?
.
Marketing wymaga stałego podążania za nowymi trendami i zmianami w technologii, np. możliwościami jakie stwarza rozwój sztucznej inteligencji. W poznaniu tych nowinek pomóc mogą szkolenia marketingowe.
-
CLV: co to jest i jak mierzyć Customer Lifetime Value?
.
Customer Lifetime Value (CLV) to jeden z najważniejszych wskaźników w biznesie, zwłaszcza w wysoko konkurencyjnych branżach. Czym dokładnie jest CLV, jak go mierzyć i rozwijać?
-
Upadłość konsumencka w praktyce – jak wygląda procedura?
.
O upadłość konsumencką może starać się każda osoba, która spełnia kilka warunków: nie prowadzi działalności gospodarczej, jest osobą niewypłacalną i w ciągu ostatniej dekady nie skorzystała z upadłości konsumenckiej gdzie została oddłużona. A jak krok po kroku przebiega upadłość konsumencka? Jeżeli rozważasz jej ogłoszenie, poniższy poradnik jest dla Ciebie. Krok pierwszy – ogłoszenie upadłości przez…
-
VMware® – platforma wirtualizacji z opcją skalowania
.
Rozwój biznesu wymaga znacznych inwestycji w infrastrukturę IT. Dlatego często dobrym wyborem jest skorzystanie z rozwiązań zewnętrznych, takich jak VMware.
-
Contact Center: centrum komunikacji i obsługi klienta
.
Contact center umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i aplikacje mobilne.
-
Cyfryzacja archiwum papierowego – dlaczego warto digitalizować dokumenty?
.
W dobie dynamicznego rozwoju technologii coraz więcej firm i instytucji decyduje się na cyfryzację archiwum i zastąpienie dokumentów papierowych. Proces ten polega na przekształceniu dokumentacji fizycznej w pliki cyfrowe, co znacząco ułatwia zarządzanie informacjami, zwiększa bezpieczeństwo danych i optymalizuje pracę archiwum zakładowego, a w efekcie całego przedsiębiorstwa. Na czym polega cyfryzacja archiwum papierowego? Cyfryzacja, zwana…
-
Omnichannel vs multichannel: jak wybrać najlepszą strategię sprzedaży?
.
Dowiedz się czym różni się strategia omnichannel vs. multichannel oraz w jaki sposób wybrać najlepszą strategię sprzedaży dla firmy.
-
Badania CAWI – szybki i efektywny sposób na poznanie opinii
.
Badania CAWI stały się jednym z najpopularniejszych metod badawczych. Szybkość, niski koszt i wysoki zasięg sprawiają, że możemy zebrać dane w krótkim czasie.
-
Wpływ UX/UI na skuteczność SEO
.
Jednymi z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie stron internetowych jest umiejętne połączenie UX, UI oraz dobrego SEO. Jak te elementy wpływają na siebie?
-
Kampanie mailingowe: Jak poprawnie prowadzić e-mail marketing?
.
E-mail marketing oraz prowadzone w jego ramach kampanie mailingowe mogą być doskonałym sposobem na zwiększenie sprzedaży oraz budowanie relacji z grupą docelową.
-
Aromamarketing: czym jest i dlaczego warto go stosować?
.
Dowiedz się co to jest aromamarketing oraz poznaj strategię i urządzenia, które umożliwią Ci wdrożenie skutecznego aromamarketingu.
-
Fulfillment – Co to jest fulfillment? Kompleksowy przewodnik
.
Fulfillment po polsku to zestaw usług zapewniających kompleksową obsługę zamówień w e-commerce, od złożenia zamówienia przez klienta, aż po dostarczenie go do jego rąk.
-
5 powodów, dla których warto przeczytać książkę o marketingu
.
Jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie rozwijać swoje kompetencje marketingowe, książka o marketingu może być Twoim najlepszym sprzymierzeńcem. Dlaczego warto po nią sięgnąć? Poznaj 5 konkretnych powodów, które przekonają Cię, że to właściwa inwestycja w Twój rozwój zawodowy. Czytanie książek o marketingu – wstęp do świata wiedzy W erze internetowych kursów i błyskawicznych webinarów tradycyjne książki…
-
Jak zaprojektować sklep, który przyciąga klientów? Porady i trendy w projektowaniu sklepów
.
Handel detaliczny to wyjątkowo konkurencyjna branża. Dowiedz się jak zaprojektować sklep, którego wygląd będzie przyciągać klientów i pomagać zbudować ich lojalność.
-
Porównanie Bing Ads i Google Ads – co wybrać dla swojej firmy?
.
Google Ads i Bing Ads to dwa czołowe programy reklamowe funkcjonujące w świecie wyszukiwarek. Jakie są podobieństwa i różnice między nimi?
-
Ubezpieczenie paczek wysyłanych przez firmy e-commerce
.
Niezawodne dostarczanie paczek to jeden z kluczowych obszarów e-commerce. Jak zadbać o paczki oraz ubezpieczenia ich zawartości?
-
Jak zabezpieczyć wartościową przesyłkę?
.
Odpowiednie zabezpieczenie zawartości paczki, aby nie uległa ona uszkodzeniom w transporcie to ważna część sukcesu w e-commerce. Po jakie rozwiązania sięgnąć?
-
Jak znaleźć kancelarię prawną w Gdyni dla Twojej firmy?
.
Prowadzenie firmy, bez względu na formę prawną, często wymaga skorzystania z pomocy prawnej. Warto mieć wybraną sprawdzoną kancelarię prawną, która zapewni wsparcie.
-
Czym jest VAT compliance i kto może skorzystać z usługi?
.
Rozliczenia podatku VAT wymagają wiedzy i ostrożności, gdyż wszelkie niezgodności z przepisami prawa podatkowego mogą prowadzić do poważnych konsekwencji podatkowych.
-
Google Analytics: zastosowanie, wady, zalety, alternatywy GA
.
Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi do analityki webowej. Warto poznać jego możliwości oraz alternatywne rozwiązania, których nie brakuje.
-
Jak mierzyć rozpoznawalność marki i jej kondycję?
.
Rozpoznawalność marki oraz jej kondycja to ważne miary skutecznego zarządzania marką. Jak mierzyć te KPI? Jakie narzędzia mogą w tym pomóc?
-
Jak rozwijać umiejętność prowadzenia negocjacji oraz znajomość technik sprzedaży i perswazji?
.
Umiejętności negocjacyjne oraz znajomość technik sprzedaży i perswazji przekłada się na sukces organizacji na wielu płaszczyznach. Jak więc rozwijać te cenne umiejętności?