BLOG
Ostatnie newsy i artykuły
-
Jak napisać oficjalny mail? Służbowa korespondencja mailowa
.
Mail jest podstawowym narzędziem komunikacji w biznesie i urzędzie. Dowiedz się jak napisać oficjalny mail? Jak poprawnie zacząć i zakończyć mail służbowy?
-
Czy warto założyć sklep internetowy? Jak to zrobić?
.
Prowadzenie sklepu internetowego wydaje się ciekawą i atrakcyjną finansowo działalnością. Czy warto założyć własny sklep online? Jak się do tego zabrać?
-
Marketing internetowy: co to jest e-marketing?
.
Dowiedz się czym jest marketing cyfrowy, sprawdź jak krok po kroku przygotować strategię marketingu internetowego i na jakie pytania powinna odpowiadać.
-
Dlaczego warto stosować eye tracking w marketingu cyfrowym?
.
Jedną z najbardziej zaawansowanych metod optymalizacji działań marketingowych w Internecie jest eye tracking. Czym jest i na czym polega eye tracking?
-
Popularne narzędzia zapewniające skuteczną analitykę webową
.
Prowadzenie działalności w sieci wymaga zrozumienia zachowań użytkowników, efektywności działań marketingowych i ogólnego wpływu strony internetowej na biznes.
-
AI: jak wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu?
.
Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w marketingu pozwalając na poprawę efektywności działań, lepszą personalizację i optymalizację treści…
-
Public Relations: czym jest i jak wdrożyć strategię PR?
.
Zadaniem PR jest budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z różnymi grupami interesariuszy. Dowiedz się na czym polega PR i jak wdrożyć go w organizacji?
-
Mieszanie kolorów: jakie kolory powstaną po zmieszaniu kolorów?
.
Interesuje Cię mieszanie kolorów? Sprawdź jak połączyć ze sobą kolory, aby powstały z nich najbardziej wyszukane barwy. Dowiedz się jak łączyć i mieszać kolory.
-
Co to jest customizacja i jakie ma wady i zalety?
.
Customizacja, czyli dostosowywanie produktów lub usług do indywidualnych potrzeb, ma swoje zalety, ale też wady. Zarówno dla producenta, jak i konsumentów.
-
Internauta: kim są internauci, ilu ich jest w Polsce i na świecie?
.
Zastanawiasz się kim tak naprawdę jest internauta, skąd wzięło się to słowo oraz jak dużo jest internautów w Polsce i na świecie? Koniecznie czytaj dalej!
-
Google Analitycs: zastosowanie, wady, zalety, alternatywy GA
.
Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi do analityki webowej. Warto poznać jego możliwości oraz alternatywne rozwiązania, których nie brakuje.
-
CRM: klucz do skutecznej obsługi klienta i rozwoju biznesu
.
CRM to skrót posiadający dwojakie znaczenie – z jednej strony jest używany do określenia systemu informatycznego, a z drugiej do opisania strategii kontaktu z klientami.
-
Jak podbić media społecznościowe, czyli kursy Social Media
.
Media społecznościowe pełnią coraz ważniejszą rolę we współczesnym marketingu. Jak się nauczyć w nich poruszać? Z pomocą przychodzą szkolenia i kursy.
-
Rozwiązania IT dla eCommerce: SaaS, outsourcing IT…
.
Model Software as a Service (SaaS) oraz outsourcing IT są powszechnie wykorzystywane w branży eCommerce. Warto dowiedzieć się czym są i jakie korzyści niosą.
-
Farby: tempery, plakatowe, akrylowe, wodne, olejowe…
.
Zabawa czy praca z farbami to nie tylko doskonały sposób na rozwój kreatywności, ale wielu innych cech, które są potrzebne w życiu. Poznaj różne rodzaje farb.
-
Kredki: świecowe, grafionowe, ołówkowe, plastikowe i inne
.
Kredki towarzyszą nam od najmłodszych lat życia. Pomagają w rozwijaniu kreatywności i zdolności artystycznych, ale są też formą redukcji stresu dla dorosłych.
-
Artykuły biurowe, które zapewnią sprawne działanie biura
.
Kluczem do efektywnej pracy biura są nie tylko nowoczesne technologie, ale także prozaiczne artykuły biurowe. Nożyczki, zszywacze i dziurkacze oraz długopisy.
-
Papier do drukarek, ksero i innych zastosowań biurowych.
.
Coraz częściej korzystamy z rozwiązań cyfrowych. Druku jednak nie da się zupełnie wyeliminować, dlatego warto poznać rodzaje papieru do drukarek oraz ksero.