Wybór odpowiedniej platformy na sklep internetowy to jedno z najważniejszych zadań, którego należy podjąć się już na samym początku przygody z biznesem e-commerce. Sprawdźmy, czym powinno charakteryzować się takie oprogramowanie, by móc w przyszłości maksymalizować korzyści ze swojego biznesu e-commerce.
Platforma sklep internetowy – szybkie uruchomienie witryny
Tworzenie sklepu internetowego może wydawać się osobom nieobeznanym z tematem zadaniem skomplikowanym i pochłaniającym mnóstwo czasu i energii. Do niedawna w istocie tak było, jednak rozwój technologii wpłynął także na rynek e-commerce, który dzisiaj do zaoferowania ma rozwiązania SaaS, koncentrujące się na usłudze dostarczania wszelkich niezbędnych narzędzi, które ułatwią i przyspieszą powstanie strony internetowej.
Platforma dla sklepu internetowego powinna zapewniać profesjonalne szablony, dzięki którym wypełnienie strony treścią i grafikami stanie się jedynie formalnością. Wygoda tworzenia strony powinna jednak iść w parze z personalizacją. IdoSell oferuje profesjonalny wybór szablonów dopasowanych do wielu sektorów handlu, wzbogacając je o szerokie możliwości dostosowania wyglądu i funkcjonalności do własnych potrzeb. Nasza strona będzie zupełnie inna niż wszystkie i to może być kluczem do odniesienia sukcesu w branży.
Gotowe funkcje zintegrowania sklepu online z zewnętrznymi usługami
Dzisiaj żaden biznes e-commerce nie działa w próżni. Do poprawy efektywności i zwiększenia satysfakcji z użytkowania, niezbędne jest połączenie sklepu internetowego z szeregiem usług zewnętrznych. Im większe możliwości integracyjne, tym lepiej dla nas. Co do zaoferowania ma platforma IdoSell?
Przede wszystkim integracje z usługami płatności i kurierami. To podstawowa funkcjonalność, bez której nie wyobrażamy sobie dzisiaj skutecznej sprzedaży internetowej. Warto jednak wraz z rozwojem firmy skupić się na zwiększeniu potencjału sprzedażowego poprzez wielokanałowość. Tutaj istotną rolę odgrywają platformy marketplace, ale także porównywarki cenowe i serwisy z opiniami klientów.
Sklep internetowy stworzony w oparciu o IdoSell ma także unikalne możliwości zintegrowania obsługi sprzedaży z wewnętrznymi systemami ERP, WMS, a w końcu także z aplikacjami pomocniczymi, które nie tylko zautomatyzują, ale i przyspieszą obsługę sprzedaży w naszym sklepie internetowym.
Wbudowany system obsługi sprzedaży i magazynu
Dopiero rozpoczynamy naszą przygodę ze sprzedażą i wybór platformy e-commerce to pierwsza poważna inwestycja? W takim razie z IdoSell zaoszczędzimy tysiące złotych. W jaki sposób? Przede wszystkim ze względu na wbudowany system WMS, który stanowi podstawę działania każdego przedsiębiorstwa handlowego.
Oprogramowanie klasy WMS od IdoSell nie tylko wspiera w modelowaniu procesu logistyki sprzedaży, ale także wprowadza technologiczne innowacje bazujące na AI. Wynik? Oszczędność czasu związana z obsługą sprzedaży i wysyłki. W tym czasie my możemy skupić się na innych, istotniejszych aspektach działalności. W ramach wbudowanego systemu WMS klienci mogą liczyć na takie funkcjonalności, jak automatyczne kolejkowanie zamówień, zaawansowany system weryfikacji zamówień i stanów magazynowych, integrację z usługami zewnętrznymi i wiele więcej.
Korzystna polityka cenowa dostawcy platformy na sklep internetowy
Cena platformy do sklepu internetowego to wciąż istotny czynnik wpływający na nasze decyzje inwestycyjne. Coraz częściej jednak zamiast najtańszego rozwiązania, świadomi klienci poszukują dostawcy usług SaaS, którzy przede wszystkim cechują się transparentnością cenową.
W przypadku IdoSell możemy liczyć na jasne zasady płatności – bez ukrytych kosztów i dodatkowych cenników załączonych drobnym drukiem. Bez względu na skalę działania i liczbę klientów lub produktów, każdy przedsiębiorca od samego początku zyskuje dostęp do wszystkich funkcjonalności – bez dopłat i ze stałą ceną abonamentową.
W ramach takiej współpracy IdoSell gwarantuje wsparcie techniczne, stałe doskonalenie funkcji i bezpieczeństwo użytkowania sklepu internetowego – zarówno dla właściciela, jak i klienta.
Czytaj też: Czy warto założyć sklep internetowy? Jak to zrobić?
Jakie macie doświadczenia z platformami do prowadzania sklepów internetowych? Czy wybór, którego dokonaliście okazał się trafny? Na jakie czynniki czy funkcjonalności rekomendujecie zwrócić uwagę przy wyborze platformy na sklep internetowy? Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach!
Dodaj komentarz