W marketingu coraz większe znaczenie odgrywa umiejętne wykorzystanie nowych trendów i technologii, np. sztucznej inteligencji. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku, warto zainwestować w szkolenia marketingowe, które zarówno poszerzą wiedzę, jak i zapewnią certyfikaty potwierdzające zdobyte kompetencje.
Szkolenia AI dla marketerów
Sprawdź szkolenia AI koncentrujące się na zastosowaniu tej technologii w marketingu:
Moc AI dla marketingu w praktyce
Organizowane przez AI Wizards szkolenie ma na celu przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w branży marketingowej. Uczestnicy poznają m.in.:
- podstawy AI i zasady działania tej technologii,
- techniki prompt engineeringu kluczowe dla generowania pomysłów,
- narzędzia AI, takie jak ChatGPT, Midjourney czy Jasper, przydatne w codziennej pracy marketera,
- wskazówki umożliwiające natychmiastowe wdrożenie poznanych rozwiązań.
Efektywny copywriting z AI
Webinar prowadzony przez Patrycję Grzelczak, dostępny na platformie „Marketera+”, skupia się na wykorzystaniu AI w procesie tworzenia treści. Uczestnicy dowiedzą się:
- jak współpracować ze sztuczną inteligencją, aby osiągać satysfakcjonujące rezultaty w copywritingu,
- jak tworzyć efektywne i angażujące treści z pomocą narzędzi AI.
Szkolenia marketingowe z certyfikatem
Oto zestawienie kursów marketingowych i szkoleń e-commerce, które oferują certyfikaty ukończenia:
6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
To szkolenie online, dostępne w sklepie „Marketera+”, prowadzone przez Alinę Lysychkinę koncentruje się na:
- wykorzystaniu metod psychologicznych stosowanych przez największe marki,
- tworzeniu kampanii, które angażują i sprzedają bez manipulacji i ryzyka dla wizerunku firmy.
UX/UI w e-commerce. Jak przełożyć potrzeby klienta na interfejs e-sklepu, który sprzedaje
To 150-minutowe szkolenie online z certyfikatem prowadzone przez Przemysława Durczaka obejmuje:
- poprawę UX oraz UI w e-commerce,
- przeprojektowanie strony e-sklepu w celu zwiększenia sprzedaży,
- zwiększenie retencji klientów i poprawę ich doświadczenia zakupowego.
Skuteczny e-mail marketing e-sklepu. 10 wskazówek, które natychmiast zwiększą Twoją konwersję
Od Pawła Sali, eksperta ds. e-mail marketingu i współzałożyciela FreshMaila dowiesz się m.in.:
- jak zwiększyć skuteczność e-mail marketingu w e-commerce.
- Jak rozwiązać problemy związane z niską otwieralnością i klikalnością newsletterów,
- W jaki sposób tworzyć efektywne kampanie e-mailowe.
Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż
Przemysław Kalinowski, specjalista ds. sprzedaży na Amazonie, omawia strategie skutecznej ekspansji na globalne rynki, optymalizację ofert i sposoby na zwiększenie konwersji w jednym z największych ekosystemów e-commerce.
Szkolenia marketingowe stają się niezbędnym elementem rozwoju zawodowego marketerów. Kursy takie jak „Moc AI dla marketingu w praktyce” czy „Efektywny copywriting z AI” uczą, jak skutecznie integrować nowoczesne technologie w strategiach komunikacji. Dodatkowo szkolenia marketingowe z certyfikatem oferują solidną wiedzę z zakresu psychologii marketingu, UX/UI, e-mail marketingu oraz sprzedaży na platformach e-commerce. Nie zapominaj również o szkoleniach SEO, które dadzą Ci wiedzę, jak pozycjonować się w wyszukiwarkach.
Dodaj komentarz