Najlepsze szkolenia marketingowe 2025 – gdzie zdobyć certyfikat?

Never stop learning

W marketingu coraz większe znaczenie odgrywa umiejętne wykorzystanie nowych trendów i technologii, np. sztucznej inteligencji. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku, warto zainwestować w szkolenia marketingowe, które zarówno poszerzą wiedzę, jak i zapewnią certyfikaty potwierdzające zdobyte kompetencje.

Szkolenia AI dla marketerów

Sprawdź szkolenia AI koncentrujące się na zastosowaniu tej technologii w marketingu:

Moc AI dla marketingu w praktyce

Organizowane przez AI Wizards szkolenie ma na celu przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w branży marketingowej. Uczestnicy poznają m.in.:

    • podstawy AI i zasady działania tej technologii,
    • techniki prompt engineeringu kluczowe dla generowania pomysłów,
    • narzędzia AI, takie jak ChatGPT, Midjourney czy Jasper, przydatne w codziennej pracy marketera,
    • wskazówki umożliwiające natychmiastowe wdrożenie poznanych rozwiązań.

    Efektywny copywriting z AI

    Webinar prowadzony przez Patrycję Grzelczak, dostępny na platformie „Marketera+”, skupia się na wykorzystaniu AI w procesie tworzenia treści. Uczestnicy dowiedzą się:

      • jak współpracować ze sztuczną inteligencją, aby osiągać satysfakcjonujące rezultaty w copywritingu,
      • jak tworzyć efektywne i angażujące treści z pomocą narzędzi AI.

      Szkolenia marketingowe z certyfikatem

      Oto zestawienie kursów marketingowych i szkoleń e-commerce, które oferują certyfikaty ukończenia:

      6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki

      To szkolenie online, dostępne w sklepie „Marketera+”, prowadzone przez Alinę Lysychkinę koncentruje się na:

        • wykorzystaniu metod psychologicznych stosowanych przez największe marki,
        • tworzeniu kampanii, które angażują i sprzedają bez manipulacji i ryzyka dla wizerunku firmy.

        UX/UI w e-commerce. Jak przełożyć potrzeby klienta na interfejs e-sklepu, który sprzedaje

        To 150-minutowe szkolenie online z certyfikatem prowadzone przez Przemysława Durczaka obejmuje:

          • poprawę UX oraz UI w e-commerce,
          • przeprojektowanie strony e-sklepu w celu zwiększenia sprzedaży,
          • zwiększenie retencji klientów i poprawę ich doświadczenia zakupowego.

          Skuteczny e-mail marketing e-sklepu. 10 wskazówek, które natychmiast zwiększą Twoją konwersję

          Od Pawła Sali, eksperta ds. e-mail marketingu i współzałożyciela FreshMaila dowiesz się m.in.:

            • jak zwiększyć skuteczność e-mail marketingu w e-commerce.
            • Jak rozwiązać problemy związane z niską otwieralnością i klikalnością newsletterów,
            • W jaki sposób tworzyć efektywne kampanie e-mailowe.

            Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż

            Przemysław Kalinowski, specjalista ds. sprzedaży na Amazonie, omawia strategie skutecznej ekspansji na globalne rynki, optymalizację ofert i sposoby na zwiększenie konwersji w jednym z największych ekosystemów e-commerce.

              Szkolenia marketingowe stają się niezbędnym elementem rozwoju zawodowego marketerów. Kursy takie jak „Moc AI dla marketingu w praktyce” czy „Efektywny copywriting z AI” uczą, jak skutecznie integrować nowoczesne technologie w strategiach komunikacji. Dodatkowo szkolenia marketingowe z certyfikatem oferują solidną wiedzę z zakresu psychologii marketingu, UX/UI, e-mail marketingu oraz sprzedaży na platformach e-commerce. Nie zapominaj również o szkoleniach SEO, które dadzą Ci wiedzę, jak pozycjonować się w wyszukiwarkach.

              «
              »

              Dodaj komentarz

              Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *