BLOG
Ostatnie newsy i artykuły
-
Jak zaprojektować sklep, który przyciąga klientów? Porady i trendy w projektowaniu sklepów
.
Handel detaliczny to wyjątkowo konkurencyjna branża. Dowiedz się jak zaprojektować sklep, którego wygląd będzie przyciągać klientów i pomagać zbudować ich lojalność.
-
Kampanie mailingowe: Jak poprawnie prowadzić e-mail marketing?
.
E-mail marketing oraz prowadzone w jego ramach kampanie mailingowe mogą być doskonałym sposobem na zwiększenie sprzedaży oraz budowanie relacji z grupą docelową.
-
Porównanie Bing Ads i Google Ads – co wybrać dla swojej firmy?
.
Google Ads i Bing Ads to dwa czołowe programy reklamowe funkcjonujące w świecie wyszukiwarek. Jakie są podobieństwa i różnice między nimi?
-
Badania CAWI – szybki i efektywny sposób na poznanie opinii
.
Badania CAWI stały się jednym z najpopularniejszych metod badawczych. Szybkość, niski koszt i wysoki zasięg sprawiają, że możemy zebrać dane w krótkim czasie.
-
Ubezpieczenie paczek wysyłanych przez firmy e-commerce
.
Niezawodne dostarczanie paczek to jeden z kluczowych obszarów e-commerce. Jak zadbać o paczki oraz ubezpieczenia ich zawartości?
-
Jak zabezpieczyć wartościową przesyłkę?
.
Odpowiednie zabezpieczenie zawartości paczki, aby nie uległa ona uszkodzeniom w transporcie to ważna część sukcesu w e-commerce. Po jakie rozwiązania sięgnąć?
-
Jak znaleźć kancelarię prawną w Gdyni dla Twojej firmy?
.
Prowadzenie firmy, bez względu na formę prawną, często wymaga skorzystania z pomocy prawnej. Warto mieć wybraną sprawdzoną kancelarię prawną, która zapewni wsparcie.
-
Czym jest VAT compliance i kto może skorzystać z usługi?
.
Rozliczenia podatku VAT wymagają wiedzy i ostrożności, gdyż wszelkie niezgodności z przepisami prawa podatkowego mogą prowadzić do poważnych konsekwencji podatkowych.
-
Fulfillment – Co to jest fulfillment? Kompleksowy przewodnik
.
Fulfillment po polsku to zestaw usług zapewniających kompleksową obsługę zamówień w e-commerce, od złożenia zamówienia przez klienta, aż po dostarczenie go do jego rąk.
-
Google Analytics: zastosowanie, wady, zalety, alternatywy GA
.
Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi do analityki webowej. Warto poznać jego możliwości oraz alternatywne rozwiązania, których nie brakuje.
-
Jak mierzyć rozpoznawalność marki i jej kondycję?
.
Rozpoznawalność marki oraz jej kondycja to ważne miary skutecznego zarządzania marką. Jak mierzyć te KPI? Jakie narzędzia mogą w tym pomóc?
-
Jak rozwijać umiejętność prowadzenia negocjacji oraz znajomość technik sprzedaży i perswazji?
.
Umiejętności negocjacyjne oraz znajomość technik sprzedaży i perswazji przekłada się na sukces organizacji na wielu płaszczyznach. Jak więc rozwijać te cenne umiejętności?
-
Szkolenia medialne: jak przygotować się do pracy z mediami?
.
Chcąc skutecznie nawiązywać relacje z dziennikarzami, radzić sobie podczas wywiadów i unikać błędów komunikacyjnych, warto rozważyć szkolenia medialne.
-
Jak napisać oficjalny mail? Służbowa korespondencja mailowa
.
Mail jest podstawowym narzędziem komunikacji w biznesie i urzędzie. Dowiedz się jak napisać oficjalny mail? Jak poprawnie zacząć i zakończyć mail służbowy?
-
SOK: standard obsługi klienta w firmie
.
Jakość obsługi klienta jest jednym z czynników wyróżniających firmę na rynku. Standard Obsługi Klienta (SOK) może pomóc zapewnić wysokiej jakości obsługę.
-
Szkolenia i kursy Google Ads z certyfikatem: jak reklamować się w Google Ads?
.
Google Ads to najpopularniejsze na świecie narzędzie reklamowe. Chcesz nauczyć się prowadzić kampanie w wyszukiwarce lub sieci? Poznaj szkolenia Google!
-
Jak podbić media społecznościowe, czyli kursy Social Media
.
Media społecznościowe pełnią coraz ważniejszą rolę we współczesnym marketingu. Jak się nauczyć w nich poruszać? Z pomocą przychodzą szkolenia i kursy.
-
Rozwiązania IT dla eCommerce: SaaS, outsourcing IT…
.
Model Software as a Service (SaaS) oraz outsourcing IT są powszechnie wykorzystywane w branży eCommerce. Warto dowiedzieć się czym są i jakie korzyści niosą.
-
Czy warto założyć sklep internetowy? Jak to zrobić?
.
Prowadzenie sklepu internetowego wydaje się ciekawą i atrakcyjną finansowo działalnością. Czy warto założyć własny sklep online? Jak się do tego zabrać?
-
Marketing internetowy: co to jest e-marketing?
.
Dowiedz się czym jest marketing cyfrowy, sprawdź jak krok po kroku przygotować strategię marketingu internetowego i na jakie pytania powinna odpowiadać.
-
Dlaczego warto stosować eye tracking w marketingu cyfrowym?
.
Jedną z najbardziej zaawansowanych metod optymalizacji działań marketingowych w Internecie jest eye tracking. Czym jest i na czym polega eye tracking?